Observation og feedback

Linnea og Jens fortæller om Tilst Skoles fokus på observation og feedback i arbejdet med stærkere læringsfællesskaber.

Praksisfortælling fra Tilst Skole - Observation og Feedback

Som led i Børn og Unges fokus på udvikling af stærkere læringsfællesskaber, har Tilst Skole haft fokus på observation og feedback. I arbejdet med stærkere læringsfællesskaber stræber skolerne efter at øge kvaliteten i undervisningen gennem systematisk og datainformeret praksisudvikling, og dermed skabe progression i elevernes læring, udvikling og trivsel.

I videoen nedenfor kan du høre en praksisfortælling fra skolen, hvor Linnea og Jens fortæller om skolens systematiske arbejde med observation og feedback. De fortæller om hvorfor og hvordan de startede deres arbejde med observation og feedback, hvordan de gør og hvilken betydning det har for de voksne samt børnene og de unge.

Sidst opdateret: 10. april 2024