Mad på skolen

Vi har en ambitiøs kantine som hver dag tilbyder både børn og personale et lækkert, ernæringsrigtigt og varieret måltid. Maden er delvist økologisk, og kantinen arbejder målrettet med at sikre, at maden er spændende og indbydende.

Til frokost (fra kl. 11.30) serveres dagensret. Menuen skifter fra uge til uge. I bestillingssystemet kan ugens samt næste uges menu ses. I dagensret er der fokus på smag, anretning og variation. Kantinen skaber mad, der sætter fantasien i spil, og samtidig udfordrer børnene til at prøve nye spændende smage og sammensætninger.

Derudover har kantinen forskellige boller, frugtanretninger, smoothies, juice og yoghurt. Udvalget variere fra dag til dag.

Kantinen har åbent kl. 9.30–10.00 og igen kl. 11.30–12.15 (Forudbestilt mad kan hentes fra kl. 11.15).

I kantinen kan der betales med kontanter og MobilePay.

Bestil og betal både mad og mælk hjemmefra

Det muligt at bestille og betale for dagens ret, boller, mælk og andre drikkevarer hjemmefra. Derefter kan dit barn hente maden i kantinens åbningstider. Med denne mulighed undgår dit barn også en eventuel kø, da maden er klar og pakket til afhentning. Bemærk, at det i vores bestillingssystem også er muligt at bestille mælk.

OBS: Bestillingssystemet lukker for bestilling hver dag kl. 7:00

Tryk her for bestilling

Har du spørgsmål, så kontakt kantinen på 41 85 71 52.

Se vores elite-smiley her

Sidst opdateret: 4. april 2024